neděle 29. listopadu 2009

Jak to všechno začalo...

Někde jsem seděl, většinou totiž sedím, stát je mnohem pracnější, o chůzi ani nemluvě. A když jsem takhle seděl, tak jsem si řekl, že bych mohl psát o jídle... Všichni se přeci rádi a dobře najíme. Moji milou Elizabeth napadlo, že by se stránka mohla jmenovat “eat” a to se mi líbilo; horší bylo, že název si někdo už zabral a já musel vymýšlet náhradu...

Jestli se nechcete jen občas dobře najíst ve vaší oblíbené restauraci, ale opravdu si dopřávat skvělá jídla většinu času, co do sebe něco ládujete, a že to všichni dáláme často, musíte si vařit. Nebo jezdit za babičkou na venkov, na hrnek čerstvě nadojeného, jěště teplého mléka a míchaná vajíčka, u kterých opravdu rozeznáte žloutky od bílků. Kdo tohle má, tak vyhrál. Je můj sen mít skromné letní sídlo s farmičkou, plodinami, věrnou kravkou, pár slepic a nějakou tu ovečku... a někoho, kdo se o to bude starat.

Tak nějak mi z toho vyplývá, že nákup relativně kvalitních surovin, popřemýšlení si o tom, co dát dohromady a občasné nažhavení plotny bude pro začátek snadnější cesta.

...to be continued


Žádné komentáře:

Okomentovat